بيا تو موزيك

برنامه سالانه بر اساس طرح تدبير

برنامه سالانه طرح تدبير ابتدايي سالتحصيلي 98-1397 به صورت كامل و دقيق | با توجه به اينكه برنامه سالانه مدارس ابتدايي بر اساس طرح تدبير صورت مي گيرد. و اين طرح در سالهاي نختلف دستخوش تغييرات و ويرايش هاي زيادي مي شود. لذا مديران مدارس ابتدايي مي بايست بهترين و جديد ترين برنامه را بر اساس طرح تدبير مورد بررسي قرار داده و در نهايت برنامه سالانه و تقويم اجرايي خود را بر آن اساس طراحي و تنظيم نمايند.

 
برنامه سالانه طرح تدبير ابتدايي سالتحصيلي 98-1397 به صورت كامل و دقيق
 
با توجه به اينكه برنامه سالانه مدارس ابتدايي بر اساس طرح تدبير صورت مي گيرد. و اين طرح در سالهاي نختلف دستخوش تغييرات و ويرايش هاي زيادي مي شود. لذا مديران مدارس ابتدايي مي بايست بهترين و جديد ترين برنامه را بر اساس طرح تدبير مورد بررسي قرار داده و در نهايت برنامه سالانه و تقويم اجرايي خود را بر آن اساس طراحي و تنظيم نمايند.
 
همانطور كه ميدانيم طرح تدبير مربوط به برنامه ريزي مديران در دوره ابتدايي و دبستان است و مديران مدارس ابتدايي چند سالي است كه برنامه سالانه و تقويم اجرايي خود را بر اساس طرح تدبير طراحي و تنظيم مي نمايند.
 
علاوه بر مديران مدارس كه با طرح تدبير ابتدايي سر و كار دارند ساير پست هاي سازماني مانند معاونين مختلف از جمله معاون آموزشي ، معاون پرورشي، معاون اجرايي و معاون و مربي پرورشي نيز برنامه سالانه و تقويم اجرايي خود را بر اين اساس مي نويسند و تنظيم مي نمايند.
 
به جرئت مي توان گفت در مقطع ابتدايي طرح تدبير يكي از بهترين طرح و برنامه هايي بوده است كه بوجود آمده است و توجه مديران و ساير پست هاي سازماني را در مقطع ابتدايي به خود جلب نموده است.
 
 
طرح تدبير ابتدايي چند سالي است كه دستخوش تغييرات و ويرايشهاي متعددي شده است.از ميان اين ويرايش ها و تغييرات مي توان به برنامه هايي تحت عنوان اقدام و عمل و ... اشاره نمود كه اين برنامه ها قبل از برنامه سالانه بر اساس طرح تدبير بوجود آمده بودند.اما نتوانستند در ميان مخاطبان جاي خود را بازكنند و از محبوبيت بالايي برخوردار نشدند.
 
همانطور كه مي دانيم برنامه سالانه و تقويم اجرايي مديران پايه و اساس پيشرفت علمي و آموزشي و همچنين تربيتي و فرهنگي يك مدرسه است.در صورتي كه برنامه سالانه و تقويم اجرايي آن مدرسه درست و دقيق تنظيم شده باشد به بهترين شكل ممكن مي تواند در بالابردن سطح علمي و فرهنگي دانش آموزان تاثير گذار باشد و در غير اينصورت نميتوان انتظار بالايي از آن داشت و نميتواند به بهترين شكل ممكن نيازهاي علمي و تربيتي دانش آموزان را برطرف نمايد.
 
به دلايل فوق الذكر بود كه جامعه شناسان و روانشناسان و دست اندركاران تعليم و تربيت سعي نمودند بهترين و قوي ترين نوع نگارش برنامه سالانه را به مديران محترم و بخصوص مديران مقطع ابتدايي معرفي نمايند.در اين مقطع بود كه صاحبنظران به فكر افتادند كه برنامه سالانه را بر اساس طرح تدبير تنظيم نموده و مديران مدارس ابتدايي را مجاب نمايند برنامه سالانه و تقويم اجرايي خود را بر اساس طرح تدبير تهيه نموده و به بازرسين مختلفي كه از اداره آموزش و پرورش جهت سركشي به مدارس مي آمدند نشان دهند. همچنين مديران عزيز نيز كه از اين برنامه ريزي و نوع آن راضي و خشنود بودند، به معاونين خود امر مي كردند كه آنها نيز برنامه سالانه و تقويم اجرايي خود را بر اساس طرح تدبير تهيه و تنظيم نمايند.
 
با توجه به آنچه كه گفته شد لازم به ذكر است كه بانك فايل پژوهشي معلمان در راستاي برطرف نمودن نياز مديران محترم و معاونين عزيز اقدام به تهيه ده ها نمودنه بر نامه سالانه بر اساس طرح تدبير ابتدايي نموده است و آن را در اختيار مديران و معاونين محترم قرار داده است. شما مديران و معاونين عزيز مي توانيد با مراجعه به لينك زير اقدام به دانلود بر نامه سالانه بر اساس طرح تدبير ابتدايي نماييد.
 
 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۸:۴۲ توسط:رز موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :